Vagyonkezelés

Az önkormányzat által vagyonkezelésbe átadott ingó és ingatlanvagyon működtetése, hasznosítása, fejlesztése, karbantartása.


Az ingatlankezelési tevékenységen belül feladatkörébe tartozik:

  • beruházási, felújítási, karbantartási, hibaelhárítási ügyek intézése
  • tűzvédelmi, biztonságtechnikai felügyelet megszervezése
  • helyiség-, terem- és garázsbérleti ügyek intézése
  • reklámtáblákkal kapcsolatos ügyintézés
  • telekommunikációs és multifunkciós szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok
  • közüzemi szolgáltatásokkal (víz, villany, gáz) kapcsolatos ügyintézés
  • a fenti tevékenységekkel kapcsolatos díjszámlázás és ügyfélszolgálat

Cím: 2120 Dunakeszi, Szent István u. 1.
Telefon: 36 27 640 278

Vagyongazdálkodási vezető: 36 27 640 278


Ügyfélszolgálat:


Félfogadás:

Hétfő: 07:30 - 17:30

Kedd-Csütörtök: 07:30 - 15:00

Péntek: 07:30 - 12:00

Könyvelés: 36 27 547 266

 

Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft-től, a reklámgazdai szolgáltatás keretében a város közterületein elhelyezett, zöld, íves felsőkeretű, Dunakeszi címerrel ellátott táblakereteken bérelhet reklámfelületet.
Árak

Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft-től rendszeres vagy alkalmi időtartamra, sportolás és rendezvény célra az alábbi linken letölthető termek bérlésre van lehetősége.
Terembérleti díjak 2021

Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. a kezelésében álló ingatlanok bérleti/bérlési lehetőségéről, kérjük az alábbi elérhetőségeken keresse kollégáinkat.

  • Casalgrande téri pavilonok
  • Sporttermek
  • Balatonakarattyai Városi Üdülő
  • Egyéb ingatlanok

 

vagyongazdalkodas[kukac}dkkozuzemi.hu

+36 27 640 278