Távfűtés - reklamációk, panaszügyek kezelése
Ügyfeleink a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszukat és észrevételeiket az ügyfélszolgálati irodához, a főmérnökhöz, az ügyvezetőhöz, vagy a fogyasztói érdekképviseleti szervekhez fordulhatnak.
Az ügyfelek különböző módon juttathatják el a hozzánk:
Személyesen:
2120 Dunakeszi Krajcár utca 16. irodánk felújítási munkák miatt átmenetileg bezárt!
Ügyfeleinket változatlan nyitvatartással a
2120 Dunakeszi Casalgrande tér 6.
alatti irodában fogadjuk.
2120 Dunakeszi Tallér utca 1. (Bejárat a Krajcár utca felől)
Nyitva tartás:
Hétfő: 7:30-19:30
Szerda: 8:00-12:00 és 13:00 15:30
Péntek: 8:00 - 11:30
Telefonon:
Tel: 06-27-342-253
06-27-342-942 (0-24 hibabejelentő)
Fax: 06-27-390-774
Postai úton:
Levelezési cím: 2122 Dunakeszi Pf. 2.
Elektronikus úton:
Email: kozuzem@dkkozuzemi.hu
WEB: www.dkkozuzemi.hu
A beérkezett a panaszokat, észrevételeket kivizsgáljuk és azok megoldásához szükséges intézkedéseket a lehető legrövidebb időn belül elvégezzük.
A panaszokat a bejelentésétől számított 15 naptári napon belül kötelesek vagyunk kivizsgálni és a válaszlevelet postázni.
Amennyiben az ügyfél a panasz bejelentésére kapott válasszal nem ért egyet, vagy a panaszait nem orvosolták a megfelelően, az alábbi szervekhez fordulhat:
1. Dunakeszi Város Önkormányzatának Jegyzője
2120 Dunakeszi Fő út 25.
Központi telefonszám: 06-27-542-800
Email: jegyzo@dunakeszi.hu
WEB: www.dunakeszi.hu
2. Magyar Energia és Közmű-szabályozási Hivatal
KRID-azonosító: 318983938
3. Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Főosztályvezető: Dr. Koller Edit
Cím: 1088 Budapest, József Krt. 6.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: 06-1-459-4843
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
4. Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: 06-1-792-7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlapunk: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
vagy www.pestmegyeibekelteto.hu
Panasz elektronikus beadása:
PMKIK hivatali kapun keresztül PMKIKBEKEL KRID:560351920
Békéltető testületek listáját ide klikkelve tekintheti meg
Számlával kapcsolatos reklamáció
A távhőszolgáltató a felhasználó/díjfizető által benyújtott, számlázással összefüggő kifogást megvizsgálja, és indokoltság esetén a számla korrekcióját elvégzi, jogtalan számlázás esetén a jóváírásról gondoskodik.
Amennyiben a számlareklamáció nem jogos, a távhőszolgáltató a panaszt érintő elszámolási, számlázási kérdésről részletes felvilágosítást ad az ügyfél részére.
Mérőreklamáció
Az elszámolási alapul szolgáló mérők Országos Mérésügyi Hivatal által előírt hiteles állapotban tartásáról annak tulajdonosa köteles gondoskodni. Az elszámolási mérő meghibásodására utaló bejelentéseket, eseményeket nyilvántartásba kell venni, a lehető legrövidebb időn belül felül kell vizsgálni a mérést és mérőket, és a meghibásodás jellegétől függően az intézkedéseket meg kell tenni /javítás, új mérő, hitelesítés/.
A leszerelt és /vagy cserélt mérőeszközök adatait jegyzőkönyvben kell rögzíteni és azt a felhasználó, vagy díjfizető és szolgáltató képviselőjének aláírásával kell ellátni. A meghibásodás időszakának elszámolására a megállapodásban, szolgáltatási szerződésben leírtakat kell alkalmazni.
A szolgáltatás minőségével kapcsolatok kifogások
A távhőszolgáltató az általános közüzemi szerződés alapján a lakossági felhasználó részére folyamatos, biztonságos és meghatározott mértékű távhőszolgáltatásra köteles.
A távhőszolgáltató a - szóban és írásban tett - bejelentéseket regisztrálja, a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálja, és indokolt esetben a szükséges intézkedéseket megteszi.