Újraindult a személyes ügyintézés!
Tisztelt Ügyfelünk!
A járványügyi enyhítések hatására társaságunk megnyitotta személyes ügyfélszolgálatát 2021.04.07-től. A távhőszolgáltatással és hulladékszállítással kapcsolatos ügyintézés (szerződéskötés, módosítás) kízárólag telefonon előre foglalt időpontban lehetséges!
Távhővel kapcsolatos ügyintézés és hibabejelentés: 27 / 342-253
Szemétszállítással kapcsolatos ügyintézés: 27 / 342-885
Telefonos ügyfélszolgálatunkat
- hétfőn 7:30 - tól 19:30 - ig,
- szerdán: 8 - tól 15:30 - ig,
- pénteken: 8 - tól 12 - ig érhetik el.
Távhővel kapcsolatos hibabejelentését megteheti minden nap 0 és 24 óra között a 27 / 342 – 942 telefonszámon.
A lakásokban melegvízmérő-leolvasást, -cserét, megrendeléses munkákat (ürítés-töltés, radiátor csere, radiátor-szelep csere, légtelenítő csere, strang elzárók cseréje, stb.) társaságunk március 28-ig nem végez.
Tárasaságunk a távhőszolgáltatáshoz kapcsolódó lakossági szerelési, javítási szolgáltatása kizárólag sürgősségi hibaelhárításra korlátozódik. Minden halasztható, fogyasztói helyszíni szerelési munkát későbbi időpontban végzünk el, a járványhelyzet alakulásának megfelelően. Természetesen csőtörés és egyéb szolgáltatást gátló esetekben továbbra is állunk rendelkezésre!