Hulladékszállítás

..

Rendkívüli intézkedések

Tisztelt Fogyasztóink!

 

A járványügyi enyhítések hatására társaságunk megnyitotta személyes ügyfélszolgálatát 2021.04.07-től. A távhőszolgáltatással és hulladékszállítással kapcsolatos ügyintézés (szerződéskötés, módosítás) kízárólag telefonon előre foglalt időpontban lehetséges!

Távhővel kapcsolatos ügyintézés és hibabejelentés: 27 / 342-253

Szemétszállítással kapcsolatos ügyintézés: 27 / 342-885

 

Telefonos ügyfélszolgálatunkat

  • hétfőn 7:30 - tól 19:30 - ig,
  • szerdán: 8 - tól 15:30 - ig,
  • pénteken: 8 - tól 12 - ig érhetik el.

Az ügyféltérben várakozók kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot tartani egymástól. Az épületbe történő belépéskor az ügyfeleknek kötelező a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése, valamint az ajtó mellett kihelyezett kézfertőtlenítő használata.

 

A kialakult járványhelyzetre tekintettel cégünk 2020. november 1-től visszavonásig a következő intézkedéseket hozta:

  • A távhőszolgáltatáshoz kapcsolódó lakossági szerelési, javítási szolgáltatásunk kizárólag sürgősségi hibaelhárításra korlátozódik. Minden halasztható, fogyasztói helyszíni szerelési munkát halasztunk. Természetesen csőtörés és egyéb szolgáltatást gátló esetekben továbbra is állunk rendelkezésre!
  • Ügyfélszolgálatunk továbbra is teljes nyitvatartási időben fogadja ügyfeleinket, de kizárólag előre foglalt időpontra látogathatják Fogyasztóink ügyfélszolgálatunkat, ahol egyszerre csak maximum egy ügyfél tartózkodhat.

 

Fenti intézkedéseket azért hoztuk, hogy a pandémiás időszakban kollégáink minél kisebb eséllyel betegedjenek meg, így folyamatosan el tudják látni a távhőrendszer karbantartási fenntartási feladatait, hiszen célunk, hogy minden körülmények között megfelelő minőségben fenn tudjuk tartani szolgáltatásunkat!

 

Két halasztható, viszonylag gyakran előforduló hiba megoldására javaslat:

  • Amennyiben a fűtőtest nem ad meleget akkor sem, ha a termosztatikus szelep „5”-ös állásban van, akkor nagy valószínűséggel a szelep belső része „leragadt”, mely általában azért fordul elő, mert nyáron a szelep nincs teljesen nyitott állásban. Ennek a hibának az elhárításában a honlapunkon megtalálható képes útmutatója segíthet Önöknek a hiba elhárításában.
  • Sajnos mostanában viszonylag gyakran előforduló probléma, az opálos, nem, vagy nehezen leolvasható plexiburkolatú vízóra. Tapasztalatunk alapján a vízórák továbbra is mérnek, nem párásodnak, a műanyag felület öregedése okozza a problémát. A leolvasásához használjanak egy erősebb zseblámpát, illetve amennyiben sehogyan nem leolvasható, a pandémiás időszakban a korábbi évek tapasztalataira támaszkodva jelentsenek le becsült értéket, ennek beállításában ügyfélszolgálati kollégáink készséggel segítenek. Amennyiben megrendeli a mérő cseréjét, a járványhelyzet enyhülését követően jelentkezünk, az órát lecseréljük, az opálos órát a Fogyasztó jelenlétében szakszerű bontás után közösen leolvassuk, melyet munkalapon rögzítünk.

Köszönjük megértésüket és egyben reményünket fejezzük ki, hogy ez a rendkívüli időszak csak rövid lesz, mely után a fent említett felfüggesztett tevékenységeket újra a korábbi rend szerint elvégezhetjük.

 

Vigyázzunk egymásra!

 

                                                                                              Tisztelettel: Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft.